marți, 26 mai 2009

Primul cutremur


Stie toata lumea ca Japonia este o tara in care cutremurele sunt la ordinea zilei. Sunt aici de mai bine de sapte luni si, din fericire, pana aseara n-am avut parte de nici unul, desi am luat parte la doua simulari. Japonezii sunt cat se poate de pregatiti pentru a intampina un eventual dezastru.
Zona in care locuiesc este foarte sigura din cate am auzit, sansele de dezastru fiind mici. Oricum de cutremur si alte fenomene de-astea nu mi-e frica pentru ca n-ai ce te pune cu natura, daca e sa patesti ceva, o patesti sigur.
Eh, cutremurasul de-aseara a fost mic, cel putin nu l-am simtit foarte puternic, daca ma gandesc mai bine acu vreo trei patru ani in Iasi am simtit unul mai puternic. Daca nu zbarnaia usa metalica si daca nu vedeam apa din sticla miscandu-se nu-mi dadeam seama... Oricum a durat foarte putin. Se pare totusi ca am fost aproape de epicentru, v-am pus o poza luata de pe yahoo. Eu ar trebui sa fiu cam pe unde e punctul portocaliu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu