luni, 18 mai 2009

Inca o petrecere...

Dupa luna lejera care a trecut am revenit la programul de experimente intensive, noi in timpul saptamanii si doar reproductibile in weekend. Si daca rezultatele din laborator sunt inca incerte, cele din weekend au fost previzible. Deja m-am obisnuit cu stilul de „petrecere” japonez, singurul lucru care se mai schimba e meniul si o parte din personajele participante.
Ca sa ma exprim mai clar, in weekend am avut parte de o „welcome party” pentru noii colegi din grup, cativa studenti in ultimul an si doua doctorande. Asa am devenit cel mai colorat grup din toata universitatea, cu cei mai multi straini si cele mai multe fete, patru la numar reprezentand cam jumatate din populatia feminina doctoranda din campus.

Cu ocazia petrecerii am descoperit un meniu foarte interesant si cred nu foarte comun la restuarantele japoneze care includea figarui de diferite tipuri si-un fel de mici, nu atat de condimentati ca cei de la noi, dar asemanatori. Simpaticut restaurantul desi din nefericire pentru metri de picioare din dotare nu foarte confortabil. Evident ca sunt necesare investigatii suplimentare, desi mai bine mi-as lua un gratar...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu