luni, 23 martie 2009

Tentativă de... apus

Încă un weekend obișnuit și același subiect care o să rămână mereu deschis: oceanul. E mult prea aproape și mult prea frumos și eu nu sunt suficient de egoistă încât să țin numai pentru mine toate momentele frumoase de care am parte! O dată cu căldura cred că o să devină şi mai interesant subiectul, dar mai aveţi puţin de răbdat!:D

Văzusem weekendul precedent un apus superb, discul soarelui era uriaș... și mi-a părut rău că n-am fost pe plajă să privesc apusul. De fapt n-am văzut nici un apus pe plajă de când sunt aici. Așa că m-am gândit să îndrept situația și cum vineri a fost o zi superbă și caldă, de mânecă scurtă, am plecat de la universitate cu gândul să ajung pe plajă. N-am luat în calcul însă vântul care era extrem de puternic după furtuna care cred că a fost joi pe mare... Am amânat pe ntru sâmbătă, când site-urile în domeniu prevedeau vreme frumoasă și vânt ușor. Și-așa am ajuns pe plajă să privesc cum se-ascunde soarele în ocean. Da' n-a vrut nici de data asta c-a intrat între nori și s-a zis cu spectacolul. Eh, asta e, am profitat de peisaj cât am putut și de ocean, am găsit o stea de mare și niște scoici interesante pe plajă, nimicuri de-astea plăcute și relaxante... Și-am testat și aparatul foto pe care mi l-am luat (mersi George pentru imbold şi sfaturi!). Deci iar vă plictisesc cu poze în care actorii sunt plaja, oceanul și eu, în caz că vă era dor!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu