sâmbătă, 28 martie 2009

Omedeto gozaimasu sau, pe înţelesul tuturor, Happy Birthday... to me! :P

Ha, ha, ha! Aţi uitat! Ei şi ce, nu contează, tot a fost o zi super! Mulţumesc din suflet celor care şi-au adus aminte şi mi-au mai şi făcut câte un cadou, şi-s plină de cadouri, mai ales speciale! Hai să mă şi laud cu două dintre ele. Sărim peste cadoul meu pentru mine ;) recunosc ca ştiu să îmi fac cadouri faine, asta e! Apoi a venit un minunat dar de la Oana, căreia îi mulţumesc din suflet pentru gândurile bune şi pentru că mi-a dăruit un cadou muncit ca să zic aşa, s-a străduit ceva sa pună totul la cale. Urmează alt cadou super, pe care îl puteţi viziona aici, poza a doua. Recunosc că numai ţie putea să îţi vină aşa o idee, Andreea! Lista e mai lungă, pun mâine poze, că din ziua asta n-a prea mai rămas mare lucru.
Revenind la urări, celor care nu v-aţi adus aminte, dragilor, eu nu vă las aşa uşor fără să vă amintesc că îmbătrâniţi! Ca să nu mai zic că aţi avut la dispoziţie nu doar 24 de ore, ci chiar 31! Recunosc că nu-s genul care să ştie care şi când a cui zi e şi nici măcar ce dată e azi, dar, slavă Domnului, tehnologia mă ajută, de-aia există alarme. Evident că trebuie să mai faci efortul s-o şi setezi...
Şi cică o dată cu vârsta devenim şi mai înţelepţi. Bine ar fi dacă viteza cu care creşte înţelepciunea ar fi cel puţin egală cu cea cu care îmbătrânim...

PS: La mulţi ani draga mea Aurora! Astăzi este şi ziua ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu