luni, 9 martie 2009

8 Martie

La mulţi ani! pentru 8 martie. Cu întârziere ce-i drept... Nici n-am avut cum posta şi nici nu mi-am amintit de 8 martie până la un moment dat, aşa că scuze dragelor! Şi mulţumesc pentru felicitari, mai ales domnilor care şi-au adus aminte şi au găsit un moment cât să trimită o urare! Celor ca n-au făcut acest efort, nu vă faceţi probleme, o să mai aveţi ocazii să fiţi la fel de previzibili! Eh, până la urmă şi eu am uitat, aşa că c'est pas grave!

Da, am uitat, pentru că aici nu se sărbătoreşte. Dragii mei prieteni însă, Mirunica, Nina şi Daniel, mi-au adus aminte făcându-mi o foarte frumoasă surpriză, pentru care le mulţumesc mult! Şi după scurta vizită, am plecat împreună să ne plimbăm într-un loc foarte aprope de cel în care locuiesc, dar unde nu mai fusesem până acum. Ruinele Shijimizuka datează din perioada Jomon (14000 – 400 ien) (conform Wikipedia). Ce se poate vizita? Păi nişte case, reconstruite evident ca în perioada respectivă, se pot vedea straturi geologice care indică faptul că oceanul a acoperit la un moment dat zona respectivă, o pădure de bambus. Există şi un muzeu dar nu am intrat acolo.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu