luni, 31 august 2009

Alegeri japoneze

Ieri au avut loc alegeri in Japonia. Asa ca in ultimele zile (aproximativ doua saptamani) am gustat campania electorala in varianta japoneza din punctul de vedere al unui simplu cetatean.

Mare branza n-am vazut sa se intample. S-au schimbat la fata posterele de care va vorbeam mai hat. Si-am descoperit ca habar n-au astia cum si unde sa lipeasca afisele electoarele plus ca-s cam zgarciti: fiecare cu afisul lui si-n patratica lui pe panou??? Vai, cum sa castigi daca faci campanie asa... Macar un milimetru trebuie sa intri in patratica vecinului, sau, ca in varianta romaneasca, sa apara pe tot panoul numai fata unui candidat!


From Chestii
Am mai sesizat prezenta prin cartiere a reprezentantilor diferitelor partide in mici caravane, si care faceau galagie cu portavocile. Spre deosebire de campaniile pe alte meleaguri japonezii nu stiu sa mituiasca alegatorii...In poza i-am prins numai pe cei de mai jos, in rest n-am avut camera cu mine.

From Chestii

Astia is niste baieti cu care m-am intalnit prin cartier si pe care serios ca i-as fi votat daca aveam drept de vot aici! Cum sa nu-ti pui stampila pe partidul care-ti realizeaza fericirea????!!!! Aveti mai jos un zoom sa vedeti ca nu va mint!


From Chestii

Si ca sa vedeti ca si la ei se poate vota aiurea, am citit de dimineata un articol despre o fetita de 11 ani care a putut vota. M-a distrat nu ca au lasat-o sa voteze ci scuza: era inalta (1.50 m) si-au crezut ca e adult! Aveti aici si articolul daca va intereseaza. Interesant e ca nu i-au anulat votul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu