marți, 11 august 2009

Wake Up... Earthquake


E trecut de jumatatea lui august si starea generala e de vacanta. Am o multime de lucruri de facut dar azi chiar nu-mi programasem sa ma trezesc cu noaptea in cap. Cu toate astea am avut parte de o "alarma" de trezire mai putin placuta sub forma unui cutremur, al doilea pe care l-am simtit de cand sunt aici. Totusi la 5 dimineata nu e chiar asa neplacuta senzatia de a te trezi cu pamantul miscandu-se sub tine si toate zanganind pe langa. Nu e placuta pentru ca se poate si mai rau.
Am stat cateva secunde sa vad cat de serioasa e treaba si na, s-a terminat. M-am apucat si eu de gatit pranzul, daca tot sunt matinala macar sa fac ceva util.
A mai zanganit usa metalica dupa vreo ora datorita unei replici (una din cele zece de pana la ora asta). N-a fost mare dar nici mic, acum stiu ce inseamna 4 pe scara japoneza, se vede si din poza: e mai portocaliu decat cel de data trecuta! Nu tin sa aflu cum a fost in zona cu 6 grade.
Da' sa va mai zic ceva interesant: la universitate exista un sistem de verificare a pagubelor sa zicem dupa cutremur. Toata lumea a trebuit sa se inregistreze iar in caz de cutremur toti primesc mail si un link care face trimitere la un chestionar cu intrebari legate de starea de sanatate in urma cutremurului. Nu stiu cat poate ajuta asa ceva, in fine, stiu japonezii mai bine ce fac si de ce. M-a distrat oarecum a doua intrebare: "in cat timp credeti ca puteti sa va reluati activiatea la universitate"!

PS Salutari Aliona!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu