marți, 11 august 2009

Artificii

Sambata seara s-a lasat cu focuri de artificii. In zona in care locuiesc a fost nu stiu ce festival, lucru foarte comun in perioada asta a anului. Stiam din timpul zilei ca or sa fie artificii si dupa lasatul serii am si auzit primele zgomote afara. Am avut noroc ca din balcon se vedea totul foarte bine.
La mai putin de doi kilometri de mine incepuse spectacolul. O multime de forme si culori, efecte peste efecte, nu e prima data cand vad focuri de artificii dar astea m-au lasat cu pielea ca de gaina cum zice romanul, cu tot cu cele treizeci de grade de afara. Cam asa cum ma lasa de exemplu melodia asta.
Am facut si cateva poze si-un filmulet de vreo 20 de minute din care v-am selectat o bucatica. Cand s-a terminat magia mi-am dat seama ca trecuse... mai bine de o ora. In cealalta parte a orasului aproape de dune cred erau alte artificii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu