miercuri, 15 iulie 2009

Sfarsit (si inceput ;)) de vacanta - Disneyland

Asa zisa vacanta nu s-a terminat odata cu plecarea din Paris. Cum Mirunica era cu ai ei in Tokyo printre altele pentru a vizita Tokyo Disneyland si cum eu tot prin Tokyo am venit, am decis sa accept invitatia ei de a merge impreuna sa ne distram. A fost interesant si relaxant, dupa o zi de nebunii prin parc nu eram parca nici unul obositi.



Prima atractie care mi-a placut s-a lasat cu o palpitanta calatorie in spatiu, o groaza de robotei simpatici si cativa asteroizi. Super a fost si la cescute desi am cam ametit-o pe Nina. :P Mi-au placut si masinutele desi m-am ofticat ca un pustiulica ne cam depasea… cam lente masinutele si scurt traseul.




Mult mai fain a fost cu un rollercoaster, diferente mari de nivel, curbe stranse, super. Desi am cam trecut de varsta desenelor animate mi-a placut si plimbarea prin Toontown, au o groaza de chestii interesante, multe facute nu numai pentru copii dar si pentru adulti. Pana la urma cu imaginatie si resurse cate nu se pot face… Inca vreo cateva trenulete si cateva plimbari cu vaporasul si pluta, gandit bine parcul si cu multe atractii.










Ce-am observant e ca in parc e plin de rate, pe langa castel am vazut si una cu bobocei, toata lumea era fascinate de ei. Parcul e extreme de bine ingrijit, nu gasesti o hartie aruncata pe jos si spatiile verzi sunt frumos amenajate.


Revenind la distractii cea mai tare a fost filmul 3D pe care l-am vazut. Desi subiectul in sine n-a fost asa interesant, efectele special care insoteau imaginile 3D au fost extraordinare. Sa mai zic ca ne-am si speriat putin??? nu neaparat ca am vazut venind spre noi o groaza de soareci dar pentru ca i-am si simtit pe la picioare!





Si-asa mi-am deschis pofta pentru parcuri de distractii, este unul aproape de muntele Fuji pe care vreau sa il vizitez cat de curand, pentru ca peste doua saptamani se cam termina activitatea stiintifica.

Vacanta s-a terminat, traiasca vacanta (care acusi incepe)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu