joi, 5 februarie 2009

Nagoya

Azi vă povestesc puţin despre Nagoya, primul loc în care am pus piciorul în Japonia şi în care m-am întors după exact 4 luni. Ce repede a trecut timpul... Şi cum spuneam, am fost la Nagoya, cu ocazia unei conferinţe. Mulţi români la conferinţă, cinci mai exact, nu râdeţi! Interesantă conferinţa, dar mai mult mi-a plăcut ce-am apucat să văd în Nagoya. E un oraş niţel mai mare decât Bucureştiul, dar pe departe mult mai bine organizat. Cu cele 3 linii (parcă :P) de metrou din Bucureşti am reuşit să mă rătecesc acu câţiva ani, pe când în alte oraşe, de-al de Paris (cu 14 linii de metrou, plus 5 de tren) sau mai nou Nagoya (cu 5 linii) a fost foarte simplu să mă orientez.

Şi cum spuneam, după ce am terminat cu partea ştiinţifică, am fost să vizitez acvariul din Nagoya, o parte din el, deoarece ajunsesem destul de târziu pentru o vizită completă. Super. Şi foarte mare. Cei mai simpatici au fost pinguinii, mai ales că i-am văzut când îşi luau cina. Frumoşi şi delfinii, nu mai zic toată vegetaţia marină. Oricum puteţi şi voi admira câteva cadre. Ca de obicei, mai puţine cuvinte, mai multe poze! Enjoy!























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu