miercuri, 28 ianuarie 2009

Iarna în Hamamatsu

Hai să vă spun cum e cu iarna pe aici.

Sezonul meu preferat e primăvara, mai puţin când plouă. Iarna e cam pe ultimul loc, învăţată fiind cu gradele cu minus de la noi, cu nisipul si praful şi mizeria de după zăpada topită... Mai nou am constatat însă că îmi place şi iarna, dar nu în România, ci aici în Hamamatsu. În decembrie a fost sezonul cameliilor, aşă că mai toate gardurile vii erau înflorite, de nu se prea vedeau frunzele. Între timp se termină şi luna ianuarie, s-au scuturat cameliile, însă narcisele sunt în floare. E sezonul căpşunilor, cei mai aromate pe care le-am mâncat vreodată! Încă nu e foarte cald afară, dar sunt unele zile, cum ar fi şi azi, în care nu bate vântul şi e foarte plăcut. Zăpada e raritate; mai mult decât 5 minute de fulguială uşoară pe care le-am prins în weekend n-am şansa să văd! Pozele sunt mult mai grăitoare, aşa că vă las să priviţi cum arată iarna în Hamamatsu şi pauza mea de plimbare de astăzi !







Şi ultimul răcnet în materie de modă canină din parc! :)))

Mulţumesc Ninei care m-a ajutat ca şi în alte dăţi cu partea fotografică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu