duminică, 15 februarie 2009

Şi flori...

Îmi plac florile, mi-au plăcut întotdeauna. De la bunica mea am moştenit dragostea asta. Nu prea am răbdare şi nici timp pentru ele, din nefericire. Am lăsat acasă nişte violete de Parma, nu vreau să mă gândesc în ce stare sunt acum... Aici n-am avut flori, până azi. Dar să vă zic cum s-a întâmplat. Mama unei foarte bune prietene (care se pricepe de minune la flori!) m-a rugat să postez pe un forum (http://www.totalmush.com/plante/) poze de pe aici. Aşa că m-am apucat serios de fotografiat . Recunosc că e o scuză foarte bună să las bicicleta şi să mă mai şi plimb. Nu mai zic că deja natura începe să se schimbe, totul înfloreşte. E sezonul panseluţelor. Şi-abia aştept să înflorească cireşii. Deocamdată câteva slide-uri prinse în drum spre universitate.


Nu m-am mulţumit doar cu atât şi-am dat şi o fugă până la florăria din apropiere. Am încremenit când am văzut orhideele. Superbe flori!



N-am rezistat tentaţiei de a îmi iau şi eu ceva, aşa că m-am ales cu o ... nu ştiu cum s-o chema, eu o ştiu drept Crăciuniţă. Alegerea a fost grea pentru că erau şi alte flori care îmi plac mai mult, însă n-avea sens să iau una doar ca să o omor, pentru că în birou nu am condiţiile necesare să ţin o plantă pretenţioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu