marți, 2 martie 2010

Martie

Nu, n-am uitat de martisor si nici de primavara! Aici a venit de saptamani bune, desi inca nu este foarte cald, in medie cam 16 grade. Sunt doar ocupata zilele astea, ma voi revansa insa in curand! The best is yet to come pe luna asta, asa ca rabdare! 
Celor de acasa si tuturor care mai arunca o privire de aici, va trimit putina primavara japoneza! Nu-s cele mai grozave poze, avand in vedere ca-s facute doar cu telefonul mobil, din acelasi motiv pentru care nu postez mai des si chestii mai interesante. 
Nu in ultimul rand trebuie sa urez la multi ani catorva prieteni care vor sarbatori luna aceasta,  desi e post... Va inteleg perfect pentru ca sunt in aceeasi situatie. Asadar urari de bine dragei mele Odelia, domnului Radu, lui Liviu , Simonei si  Aurorei.


4 comentarii:

  1. Daca era vorba despre mine(radu rosca) iti multumesc pentru urarile de La multi ani!Daca nu eram eu, oricum iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. :D nu era pentru ca nu stiam... LA MULTI ANI! trecem la calendar ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rasuflu usurat...n-am ajunsa inca "domnul Radu"....

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, erati dintotdeauna:)))) asa am fost invatata de mica, ce sa fac... :-?

    RăspundețiȘtergere