luni, 29 martie 2010

Inca o petrecere

Odata cu primavara a inceput si seria petrecerilor si pentru ca de stilul japonez m-am staturat iar unul din marile mele hobby-uri e organizarea unor astfel de evenimente, m-am gandit sa nu-mi ies din mana dupa mai bine de un an in care n-am pus nimic la cale. Cat datorita Floriilor, cat pentru ca a venit primavara, inca una, mi-am zis ca asta e, desi e post trebuie organizat ceva. Si cum definitia personala a petrecerii difera de cea autohtona incluzand si muzica si dansul, printre invitati s-au numarat si « colegi » de la cluburile in care merg la cursuri, incepand cu profesorii.
Ziua a inceput cu o masa la un restaurant cu specific frantuzesc si la care am invitat cativa prieteni, din cei disponibili… Desi meniul nu stiu cat de frantuzesc era, a fost foarte gustos, la fel si nenumaratele painite cu diferite arome servite aici si specifice acestui restaurant. Vinul a fost sigur conform cu specificul locatiei, nu ca n-ar fi fost si alte optiuni in meniu. 



Dupa pranz au inceput pregatirile pentru petrecere, deh nu e asa simplu sa organizezi singur un astfel de eveniment. Noroc cu prietena mea, Bianca, ii multumesc pentru tot ! M-am cam mirat de ne-punctualitatea majoritatii invitatilor… daca la chinezi ma asteptam, ei fiind un fel de romani mai galbeni, japonezii chiar m-au surprins. Dar cum nu ma grabeam nicaieri, asa am avut timp sa respir putin si sa imi torn un pahar de vin, frantuzesc evident. 


Dupa ce au aparut si invitatii si vazand ca melodiile lente nu prea au succes, mi-am zis ca n-am nimic de pierdut cu o melodie greceasca. Succes si mai mare a avut dansul pinguinului in care s-au prins toti invitatii, insa doar cinci au rezistat celor aproape zece minute de topaieli.
 






Distractia a continuat si cu alte dansuri printre care o hora dar si-o sarba, limbo, capsuni in ciocolata, tort si altele. S-au mirat japonezii ca se pot simti bine la petreceri altfel decat cele in stilul lor, s-au mirat si tinerii japonezi si sper sa fi invatat ca nu trebuie sa astepti sa iesi la pensie ca sa te distrezi si sa ai curajul sa intalnesti si altfel de oameni si sa incercerci lucruri noi. Mai jos puteti sa ii vedeti pe cativa dintre invitati.


Ziua de ieri s-a terminat pentru mine azi dimineata la karaoke! :p Si-asa am sarbatorit si Floriile si ziua mea si venirea primaverii. Sper sa am timp sa va aduc si voua putina primavara cat de curand !

2 comentarii: