luni, 5 octombrie 2009

Weekend

Printre lucrurile pe care nu vi le-am zis pe blog se numara si una din pasiunile mele: dansul. Acesta a fost si subiectul weekendului care a trecut: sambata am participat la festivalul centrului unde merg sa invat sa dansez, iar duminica am fost in Fujieda unde a avut loc un fel de festival-concurs la nivel regional, organizat de Federatia Japoneza de Dans Sportiv.
Daca regret ceva in viata este ca nu m-am apucat mai devreme sa invat sa dansez. Oricum m-am trezit mai din timp decat majoritatea "colegilor" din cele doua clase de dans, a caror medie de varsta sare bine de 50 de ani... Dar asta nu ne impiedica sa ne simtim bine dansand, chiar daca unii mai uita pasii, ii numara sau nu urmaresc ritmul melodiei!
Si zic ca e de admirat ca, chiar daca sunt in varsta japonezii danseaza, merg la sala si nu se gandesc ca "sunt prea batran sa fac miscare". E un lucru care noua, romanilor, ne lipseste. Poate daca am fi invatati de mici sa nu ne fie frica/lene sa facem sport si-am avea si mijloacele necesare, locuri accesibile pentru toti, nici cu sanatatea n-am mai sta asa de prost si nivelul de viata ar fi mai ridicat. Evident, mai e si intrebarea "unde sunt tinerii?". Nimeni nu stie, dar, pe langa lucrurile bune, poporul asta mai are si lucruri mai putin bune, legate de modul in care sunt invatati oamenii de mici sa interactioneze cu cei din jur...
Revenind la subiect, aveti mai jos si doua colaje cu cateva poze de zilele astea. Sper sa nu muriti de ras, asta e sunt mai scunzi decat mine, colegii de la dans plus 99,9% dintre japonezi dar si macar 90% din romanii pe care ii cunosc
!
Si in afara de dans mai am si ocazia sa vorbesc japoneza sau cel putin sa ascult si sa ma chinui sa inteleg! Nu stau chiar asa prost la capitolul asta tinand seama ca, dupa weekend-ul dansant am fost in stare, spre uimirea mea, sa trec cu bine astazi (luni) testul de japoneza si sa avansez la nivelul al doilea! Uraa, nu mai sunt incepator!


3 comentarii:

  1. Buna seara,
    Sunt Simona Dinco din Iasi si in cautarile mele pe internet cu privire la Japonia am dat peste blogul tau. Deaceea daca nu te deranjez foarte mult, as dori cateva informatii despre Japonia ca pe 21 oct 2009 voi pleca la Osaka cu sotul meu si nu prea am avut de unde sa obtinem informatii utile cum ar fi: unde pot gasi o harta de navigatie GPS a Japoniei, cum putem folosi telefonia, cu ce moneda sa plec din tara, daca pot duce alimente din Romania in japonia, daca prizele seamana cu ale noastre pt ca vrem sa luam laptop-ul cu noi si am inteles ca tensiunea la prize este de 100v si nu mai am nimic in minte deocamdata.
    Daca ma poti ajuta iti multumesc si o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Ami!

    Nu te-am mai vizitat de multisor...noi care aveam obiceiul sa ne vizitam in fiecare dimineata prietenii in timp ce ne sorbeam cafeaua. Te admiram foarte mult pentru felul cum iti petreci timpul liber. Foarte faine fotografiile postate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata!
    Multumesc frumos! V-astept in Hamamatsu! :D

    RăspundețiȘtergere