luni, 21 septembrie 2009

Kanazawa - continuare

V-am aratat cum a fost in Kanazawa acu doua saptamani dar n-am apucat sa termin povestea pentru ca am fost la o alta conferinta saptamana trecuta. Alte povesti, alte poze, dar sa termin cu celelalte mai intai.

Dupa ce-am vazut castelul din Kanazawa si Kenrokuen Garden am trecut la urmatoarele puncte de atractie turistica vestite. Din intamplare am nimerit si pe langa un mic altar, primul pe care il vad de cand sunt aici. Pe tablia mare care se vede in poza sunt trecute numele celor care au contribuit financiar la construirea altarului.



In zona castelului se afla si un mare templu, de fapt e shrine, adica altar, Oyama Shrine. M-a impresionat uriasa poarta si gradina japoneza din apropiere. Langa altar erau cateva cutii cu niste bilete si pentru 100 sau 200 de yeni puteai sa-ti "ghicesti" viitorul. Am luat si eu unul, nu ca as vrea sa stiu care mi-e soarta. Nu m-a prea ajutat cu nimic biletelul, pentru ca n-am priceput ce scria pe el, dar cica e de bine, lucru de care nu ma indoiam oricum.




Plimbarea a continuat spre o piata - Ōmichō-ichiba. M-au impresionat cantitatile uriase de peste si alte vietuitoare marine, de-al de crabi, scoici, care iti creau instantaneu pofta de mancare sau nu, pentru cei cu miros sensibil.



Dupa ce am gustat si niste sushi ca tot era peste proaspat in zona, am plecat sa vedem un carier vestit - Higashi-Chayamachi. Aici sunt o multime de case care erau locuite de gheise. Nu are nimic extraordinar cartierul, insa japonezii, ca peste tot stiu sa profite de orice coltisor si sa-l faca atractiv pentru turism. O multime de magazine de suveniruri in zona, restaurante, destula aglomeratie chiar si seara.




Plimbarile prin Kanazawa au fost placute si-am vazut destule lucruri interesante. Mi-a placut gara pentru arhitectura evident. In fata era o fantana arteziana simpatica ce servea si de ceas si pentru a transmite diferite mesaje cum ar fi Welcome to Kanazawa, in engleza si-n japoneza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu