duminică, 12 aprilie 2009

Nuferi şi papagali...

Încă o super zi de weekend! Am avut noroc și prognoza pentru sâmbătă s-a adeverit: cea mai călduroasă și frumoasă zi de anul acesta, până acum cel puțin! Păcat să petreci așa o zi în casă. Îmi făcusem plan să merg pe plajă, dar planul s-a adaptat rapid și m-am trezit în drum spre gară. Douăzeci și ceva de minute a durat călătoria cu „personalu' de Shizuoka” până în Kakegawa, un orășel mic și extrem de liniștit. Aici se află un parc ornitologic pe care am mers să-l vizităm. Prima impresie a fost mai ceva decât săptămâna trecută la grădina botanică. Priviți și voi ...


Chiar dacă sunteți sau nu iubitori de flori, vă zic sigur că senzația era la fel de copleșitoare. A doua senzație a fost de nedumerire: ce-i cu atâtea flori într-un loc unde ar trebui să văd păsări și... unde sunt păsările?! Dilema s-a rezolvat rapid când am intrat în altă seră uriașă cu bufnițe cărora prezența vizitatorilor le cam deranja “somnul de zi”, seră încercuită de minunate flori de trompeta îngerilor! Asta e, ce să fac, prefer florile în locul bufnițelor!


Următoarea încăpere super gălăgioasă: păsări zburau libere printre vizitatori, prin arbuștii de pe margine, deasupra bazinelor pline de nuferi... N-are rost să mai zic o dată superb, puteți aprecia și voi din poze. Unii vizitatori au avut parte și de „noroc”!




Apoi păuni și papagali vorbitori. Evident că la ultimii era înghesuială mai mare. Ca și în cazul celor aflați mai sus pe scara evoluției, de altfel... Și cum am o slăbiciune pentru papagali vorbitori, m-am pozat și cu ăsta. Cum să-i reziști: frumos, deștept și vorbăreț pe deasupra! Nu neapărat în ordinea asta... Mi-a mai zis și bună dimineața doar pentru o sămânță de floare soarelui.


Alt punct de atracție turistică în orășelul ăsta mic este un castel, aflat pe un delușor, înconjurat de cireși și un râuleț. Același stil de castel japonez, cu o minunată grădină, plină de flori și petale de cireș totul însoțit de parfumul florilor de primăvară. Am privit orașul de la nivelul superior al castelului, m-am bucurat de peisaj și m-am gândit cât de norocoasă sunt că am ajuns aici și pot savura astfel de momente, la care alții doar visează. 600 de poze de data asta, le-am făcut fără să îmi dau seama. De o parte din ele puteți să vă bucurați aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu