luni, 20 aprilie 2009

De Paste...

Adevarat a Inviat!
Am terminat si cu prezentarea si mi-am zis sa pun si-o mica postare pentru cei care asteapta de ieri sa povestesc. Mare branza n-am facut, au fost doua zile copiate parca dupa o zi lucratoare obisnuita. Aproape obisnuita.
Dupa experimentul de sambata dimineata mi-am zis ca ar fi cazul sa gatesc si eu ceva special, traditional romanesc. Si m-am apucat de facut sarmale. Stiu ca sunt previzibila, asta e, daca imi plac sarmalele ce sa fac? Asa ca am scos borcanul de varza murata din dotare si m-am apucat de lucru. Intre timp au mai mers si niste mancaruri de-astea care se fac singure, adica niste racituri si-o ciorba radauteana, ca doar radauteanca is! Printre picaturi s-au facut si pascutele, nu extrem de aratoase ca cele din anii precedenti, deh, ma descurc si eu cu mijloacele pe care le am...
Duminica impreuna cu prietenii le-am savurat pe toate, plus multe bunatati facute de Nina care a avut mai mult timp si rabdare decat mine! Sper ca si voi v-ati indopat cu bunatati, conform traditiei si mai sper ca aveti parte de vreme buna, nu de alta dar dupa atata mancare traditionala parca merge si-un gratar! Cu mujdei, evident!
Acu va las ca inca e Paste si sunt asteptata la masa si-am salivat destul incarcand pozele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu