sâmbătă, 4 aprilie 2009

Flower Park sau Grădina Botanică din Hamamatsu


Am avut ocazia în ultimul an să vizitez patru grădini botanice, la Iaşi, Cluj, Paris şi azi în Hamamatsu. Nu o să vi le compar în detaliu, vă arăt doar ce pot face japonezii ca să puteţi compara singuri. Spun doar că nu m-a impresionat Jardin des Plantes din Paris aşa ca Flower Park astăzi.

Fiecare colţişor este amenajat PENTRU vizitatori şi AI VOIE să faci câte poze vrei, fără să plăteşti nu ştiu ce taxe suplimentare, aşa cum e la noi, în cazul multor obiective turistice. Mi se pare normal să laşi lumea să facă poze, pentru că vizitatorii sunt cea mai bună publicitate la urma urmei. Nu mai spun de locurile special amenjate pentru aşa ceva, puteţi vedea şi voi în poze.

Multe persoane vin aici doar să mănânce ceva în aer liber, în grădină sau pe peluză, privind sakura şi minunatele flori. Am luat şi eu ceva de la o tarabă şi-am profitat de aerul curat şi peisaj, aducându-mi aminte de ieşirile la iarbă verde de acasă, nelipsindu-mi însă omniprezentele (la noi) manele şi nici gunoaiele.

Vedeţi, bucuraţi-vă şi cred că putem şi învăţa ceva...

Şi pentru că nu puteam posta 600 de poze, aveţi doar câteva, restul, mai ales pentru prietenii de pe totalmush, sunt în album, adică AICI. Albumul e în curs de aranjare şi uplodare, aşa că scuze că nu arată încă toate ca la carte!









2 comentarii:

  1. Ami, te salut din mushuroi! Frumoasa aceasta postare. Eu sunt mare amatoare de gradini botanice. Si albumul e minunat, l-am trecut in bookmark, sa ma bucur pe indelete de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Din pacate nu am loc in picasa pentru cate poze am...sunt muuuult mai multe!:D

    RăspundețiȘtergere