duminică, 14 decembrie 2008

Petrecere de sfârşit de an

Şi uite că aproape s-a mai dus un an! Evident, e ocazie perfecta pentru o petrecere. Trebuie să precizez că aici conceptul de petrecere este altul decât la noi. Petrecere = mâncat + băut şi-atât. Şi nu în proporţii egale, ca să mă exprim ştiinţific. Procentul e cam 30% - 70% respectiv.
Dar să revin la poveste. Vineri seara a avut loc această "petrecere" de sfârşit de an. Locul - un restaurant japonez, evident. Mâncarea a fost foarte buna, deşi nu pot să mă laud că ştiu ce am mâncat, adică denumirea, pentru că nu am luat notiţe şi după nişte bere şi sake (sau ce-oi fi băut) era mult prea complicat să fac efortul de a reţine amănunte de-astea nesemnificative. Pozele sunt, ca de obicei, cele mai concludente, aşa că uitaţi aici ce-am avut la masă.






Toată lumea s-a simţit bine. Urmează petrecerile de Crăciun, petrecerea de Anul Nou şi, evident, petrecerea de după Anul Nou. Aglomerată perioadă!!!! Petreceri frumoase şi vouă, oriunde aţi fi!!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu