duminică, 14 decembrie 2008

Bradul de Crăciun

Ştiu, mai este până la Crăciun... Totuşi anul acesta am ales să nu respect, cum făceam de obicei, tradiţia de a împodobi bradul în ajun. Şi o să vă explic de ce. De când se apropie sărbătorile, importante pentru mine, am început să vorbesc despre asta cu cei din jurul meu. Aşa am aflat că majoritatea (japonezi şi chinezi) nu ştiu care e semnificaţia Crăciunului pentru creştini, dar nu numai atât, nu ştiu mulţi nici ce e acela brad de Crăciun şi nici Moş Crăciun. Aşa că am decis să schimb situaţia, macar puţin, atât cât îmi stă în putinţă. Le-am explicat de ce este important Crăciunul pentru mine, fiind de religie creştin - ortodoxă. Apoi i-am lamurit, măcar parţial dar mai am timp, cine este Moş Crăciun. Şi ca să fie tacâmul complet am împodobit azi şi un brad de care toată lumea s-a bucurat, mai ales că mulţi nu au avut aşa ceva până acum. Şi pentru mine este o mare bucurie de care am parte datorită prietenilor mei Nina, Daniel şi Miruna, care mi-au împrumutat anul acesta bradul şi o groază de decoraţiuni minunate! Le doresc un Crăciun Fericit alături de famile!




Sărbători Fericite tuturor!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu