miercuri, 24 decembrie 2008

Crăciun

Crăciun Fericit! tuturor. Mulţumesc mult pentru sugestiile primite atât pe blog cât şi pe alte căi. N-am căutat animale cu 4 picioare şi şorici pe care să le execut în stil euro sau românesc. M-am rezumat doar la câteva bucăţi (cu şorici obligatoriu) cumpărate de la supermarket, pe care le-am aruncat într-o oală cu sarmale ca să devină mai interesant. Din nefericire n-am putut să folosesc exclusiv varză murată pentru sarmale întrucât a trebuit să tai în 4-6 varza înainte să o pun la murat. Oricum au ieşit super, nimic nou în asta :D . Pentru cei care mi-au sugerat să caut varză murată aici precizez că există într-adevăr, doar că e varză chinezească şi nu prea are nici un gust, nu cunosc metoda folosită de japonezi. Aşa că a fost mai simplu să găsesc varză, sare şi condimente şi să pun eu varză la murat. Şi pe lângă sarmale am făcut şi nişte turtă dulce, aşa că în seara asta punem de o petrecere în laborator, că doar e ajunul, nu?







În plus, ieri mi-am făcut şi un cadou super grozav: am fost să văd oceanul. Nu ştiu dacă v-am zis, localitatea în care locuiesc are ieşire la ocean. Cu toate astea, mi-au trebuit aproape trei luni să ajung şi eu să îl văd. Singurul motiv a fost că e destul de departe. Oraşul e mare, foarte mare ca suprafaţă. Ieri însă am profitat de ziua liberă, liberă pentru că a fost o sărbătoare naţională (ziua împăratului) nu pentru că vine Crăciunul, şi am plecat în căutarea oceanului. Nu râdeţi, o fi el mare dar nu e aşa uşor de găsit. Ştiam eu cam pe unde ar trebui să fie dar tot mi-a luat o oră cu bicicleta să ajung. În zona în care am mers sunt dune de nisip şi plaja este foarte largă. Nisipul este foarte fin şi n-am văzut nici o urmă de scoică, nici de broaşte ţestoase care cică vin pe-acolo câteodată. Oceanu e superb, aş sta să-l privesc la infinit. În apă n-am intrat, oricum nu era foarte rece. Abia aştept să vină primăvara! Cred că o să mut laboratorul pe plajă!











În apropierea plajei se află un parc frumos, parcul festivalului, unde o mulţime de oameni vin să înalţe zmee.








Crăciun Fericit şi La Mulţi Ani!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu