miercuri, 12 noiembrie 2008

Softball

Am făcut sushi, am mâncat sushi, n-am făcut poze dar o să mai fac sushi aşa că...o să mai aşteptaţi. Oricum puteţi da un search pe google să vedeţi cum arată, ai mei au fost buni. Dar să nu mă mai gândesc la mâncare acum!

Ziua de azi, în afară de partea ştiinţifică (şi puţin fantastică! aşa cum e orice cercetare care se respectă) am luat parte şi la nişte activităţi sportive. Mama da ce ştiinţific sună! Ideea e că am aflat şi eu ce e aia softball că habar n-aveam şi nici răbdare să înţeleg pe wikipedia care-s regulile şi cum se joacă. Dacă-mi lăsam tocurile acasă...jucam şi eu. Oricum pe viitor mă tentează.

Deci softballul, pentru cei care nu ştiu, din câte am văzut eu, e un fel de baseball dar mai ...soft! Tare explicaţia! Ideea e că există o minge, ca cea de baseball şi jucătorul trebuie să ştie: să arunce, să prindă (mingea!), să lovească şi mai ales să alerge şi când să alerge. Evident şi încotro să alerge... Oricum e fain şi mă întreb de ce nu-l joacă nimeni pe la noi... Pana la urma am fost bună şi de spectator şi încurajator pentru echipa laboratorului nostru, care a şi câştigat meciul, evident:D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu