miercuri, 19 noiembrie 2008

Cum salutăm - în varianta japoneză! (studiu practic ;) )


Astăzi am redescoperit un lucru esenţial: întrebările simple, despre lucruri care par arhicunoscute sunt cele mai complicate!
Încercând să aflu dacă este adevărat ce am citit pe internet despre forma de salut la japonezi, adică plecăciunea sau cum s-o fi traducând în română, am decis să întreb pe cineva care, după toate raţionamentele mele, trebuia să fie în temă cu subiectul. Şi m-am oprit la primii trei colegi japonezi ce mi-au ieşit în cale. Era vorba despre faptul că atunci când salută, bărbaţii stau cu mâinile pe lângă corp, iar femeile cu mâinile în poală. După ce colegii mei au început să facă plecăciuni să vadă dacă am sau nu dreptate, am rămas uimită că ei habar n-aveau, dar au rămas şi ei uimiţi că habar nu au! Să nu mă pună careva să-i demonstrez că 1+1=2 sau ceva de genul că s-ar putea să ajung şi eu în aceeaşi situaţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu