luni, 13 octombrie 2008

Ritualul... cafelei

Nu am avut inca ocazia sa iau parte la vestitul ritual al ceaiului, insa am avut ocazia sa schimb putin "ritualurile" celor din laborator.
Desi la inceput imi imaginam ca japonezii beau ceai toata ziua (si, poate cu mici exceptii, doar ceai) nu este asa. Am descoperit ca le place, chiar foarte mult, cafeaua dupa ce am adus in laborator o cafetiera. Si trebuie sa recunosc ca, desi aleasa la intamplare din raft, cafeaua pe care am cumparat-o este foarte buna. Faptul pentru care nu i-am vazut cu cafeaua in fata tinea doar de comoditate (ii mai cunoastem si pe altii de pe continentul european la fel de comozi!). Asa ca de cateva zile a aparut un nou ritual, cel al bautului cafelei dimineata. Pentru mine e placut sa o pregatesc dimineata si e si mai placut sa nu o beau singura, fiind in acelasi timp o ocazie buna de a discuta cu colegii si pe alte teme decat cercetarea... Mi se par putin prea seriosi si formali dar incet incet se dau ei pe brazda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu