luni, 27 octombrie 2008

Nimic nou la celălalt capăt al lumii... Nu s-au schimbat multe în ultima săptămână, atâta doar că în weekend n-a fost frumos afară ca să pot să mă plimb şi să mai vizitez oraşul. Sunt o mulţime de lucruri interesante aici, doar că suprafaţa pe care sunt localizate este foarte mare. Mergând o oră jumătate cu bicicleta, n-am ajuns încă la marginea Hamamatsului. Este al doilea cel mai întins oraş din Japonia, având, după cum spune Wikipedia 1,511.17 km2 şi-o populaţie de 800 şi ceva de mii de locuitori. Comparaţi-l voi cu Iaşul care, tot după Wikipedia, are 93.9 km2, 787.8 km2 cu tot cu zona metropolitană. Una din diferenţe s-ar putea să fie că în Iaşi n-am mers cu bicicleta şi...nici nu ştiu dacă mi-aş dori. Zic asta gândindu-mă binenteles la integritatea corporală care ar putea avea de suferit din cauza altor participanţi la trafic! Aici nu se pune problema pentru că prima regulă de circulaţie este: „Bicicletele au ÎNTOTDEAUNA prioritate!” Culmea e că se şi aplică. Ce interesant ar fi la noi să se aplice vreo regulă, darămite una ca asta! Destul despre biciclete, ştiinţa mă cheamă! Promit să revin cu lucruri noi şi poze. Salutări tuturor!
PS Nu e nou pentru ca m-am obisnuit deja sa mananc sushi si-mi place mult. In poze sunt eu (in caz ca ati uitat cum arat!) la un restaurant cu sushi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu