sâmbătă, 18 octombrie 2008

Ce-mi lipseşte la celălalt capăt al lumii...

Îmi este bine unde sunt şi-mi place. Într-un fel e ca şi cum aş fi în vacanţă, pentru că nu am motive să fiu stresată, supărată sau nervoasă. E atât de bine când toţi în jurul tău sunt amabili şi draguţi! Şi asta depinde până la urmă de fiecare, pentru că şi la noi, chiar dacă ai probleme şi motive de stres, chiar dacă toţi se uită urât la tine şi-s nervoşi, poţi să zâmbeşti şi-atunci poate o să facă şi cel de lângă tine la fel şi o să fie şi la noi atmosfera pe care am gasit-o aici, la "celălalt capăt al lumii".
E bine, dar îmi lipsesc prietenii de acasă... Majoritatea sunt cei care vor intra curând în campanie. Îmi pare rău că nu pot fi alături de voi! Cu bune şi cu rele şi cu toate câte se pot întâmpla într-o astfel de perioadă, e frumos în campanie când eşti alături de prieteni. Regret amintirile frumoase pe care le-aş fi putut câştiga! O să mă gândesc la voi cu drag, atât pot face. Şi-aştept veştile bune care vor veni după ziua votului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu