joi, 24 mai 2012

Eclipsa

Ati auzit probabil de eclipsa solara care a avut loc zilele trecute. Eclipsa asta a fost mai speciala si ceva mai rara avand in vedere faptul ca luna a ascuns partial discul solar, cele doua fiind la un moment dat concentrice. Asa ca merita sa amintesc de ea. Bafta mea trebuia sa fie ca locatia cea mai buna pentru observarea acestui fenomen a fost Japonia.

M-am trezit eu de dimineata sa vad despre ce e vorba, insa norii de pe cer nu mi-au permis sa admir fenomenul... Noroc ca japonezii s-au instalat pe muntele Fuji, unul din locurile numai bune pentru observarea eclipsei anulare, si au inregistrat tot folosind filtre speciale. Mai multe informatii despre eclipsa si proiect puteti vizualiza in videoul de mai jos.




Evident ca m-am delectat cu inregistrarile difuzate. Postez si pentru doritori o inregistrare a eclipsei. De pe la minutul 57 incepe sa devina interesant, iar pe la 1 o ora si cateva minute se vede un superb inel luminos rezultat din intrepunerea lunii intre Soare si Pamant.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu