vineri, 26 iunie 2009

Update

N-am mai postat de mult timp din doua motive: unul pentru ca n-am avut timp, al doilea pentru ca pregatisem o mica surpriza pentru unii, si-anume ca am venit acasa, in Romania adica.
M-am tot gandit cum sa incep update-ul si cum sunt extrem de multe de zis, incep cu finalul si cu raspunsul la o intrebare pe care o aud obsedant in ultimele zile: "cum ti se pare Romania?"
Fata de acu noua luni cand am plecat multe nu s-au schimbat in afara de nivelul de cultura al emisiunilor tv care a scazut cumplit: gropile tot acolo sunt, vanzatoarea de la magazin tot iti da o gumita in loc de rest, autobuzele au acelasi confort.

Era sa ii omit pe cei pe care i-a schimbat puterea...

4 comentarii:

  1. Lordul Acton spunea ''Puterea tinde sa corupa, iar puterea absoluta corupe in mod absolut''.
    Bine ai venit! Sunt cititoare fidela a blogului tau.
    Raluca Visan( ma rog...fosta Visan)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa te gasesc printre cititori!
    Nu stiu ce experiente legate de putere ai avut tu... eu faceam o simpla observatie. Toate din jur ne schimba, pe unii in bine, in cazul altora doar scoate la suprafata aspecte deja existente...
    Imi pare rau ca ai trecut prin momente cred mai putin placute dar in acelasi timp ma bucur pentru ca se pare ca ai avut puterea sa le depasesti. Schimbarile in viata fac foarte bine pentru ca suntem facuti sa evoluam.
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si distanta schimba oamenii nu numai puterea...
    Ce vrei, ochii care nu se vad se cam uita...:) Ma bucur ca ai ajuns sanatoasa inapoi in Japan si ca ai revazut Parisul. Cat despre Iasi, considera zona ca pe o felie de istorie conservata in timp pentru urmasi. Te anunt eu cand s-a terminat asfaltarea. Take care!

    RăspundețiȘtergere
  4. offf....mi-e tare dor de tine si imi paere extrem de rau ca nu am apucat sa ne vedem...eeee...asta este...data viitoare...
    p.s.:esti un mic dracusor...ai grija ca o sa inceapa sa iti apara cornitele in poze...:*:*:*:*:*:*:*

    oana c.

    RăspundețiȘtergere