duminică, 1 aprilie 2012

Inuyama

Inuyama este un orășel în apropiere de Nagoya, unde am ajuns luna trecută cu ocazia unei conferințe. Mi-a fost cam ciudă că nu am avut nici timp și a mai și plouat, neputând vizita tot ce îmi propusesem. Am ajuns doar la castelul din localitate, mai măricel decât altele pe care le-am văzut și care oferea o vedere încântătoare a împrejurimilor.




















În rest e mai mult un satuc draguț, în care marea atracție e castelul și strada din fața acestuia, unde o mulțime de meșteșugari au prăvălioare, ici colea răsărind și câte un restaurant. Pustie straduța, ploaia i-a cam trimis pe toți la adapost. Doar prezentatoarele de la radioul local care se cam auzea peste tot au salutat prin geamul transparent al stației, bucuroase ca s-a mai întâmplat ceva în micul orășel.



 Cum primăvara începuse să îşi intre în drepturi n-a mai contat însă nimic mai mult dect minunatele flori de prun.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu