marți, 11 octombrie 2011

"Vacanta" fulger

Miroase deja a toamna in Hamamatsu, un miros dulce de flori mici galbene de Oshamantus. Miroase frumos, a amintiri de acu' trei ani cand am venit aici pentru prima data. In urma cu doua saptamani am lasat aici zilele toride si noptile racoroase si le-am regasit doar pe cele din urma dupa o scurta asa zis vacanta europeana. O bucatica din mine s-ar fi multumit si cu zilele si noptile reci...

Exceptand partea stiintifico fantastica de care nu scap niciodata si care a constat in sustinerea publica a tezei de doctorat varianta "made for Romania" si conferinta care a precedat-o, mi-am impartit putinul timp intre o scurta vizita la Londra cu scop dublu si cateva intalniri cu oameni care imi sunt dragi. Imi cer iertare de la cei pe care nu am apucat sa ii vad...
In ordine cronologica am fost mai intai la Sucevita impreuna cu vreo 40 de japonezi de pe aici. Desi a fost super locatia, atmosfera si compania, n-a prea fost vorba de relaxare si vacanta, mai ales pentru ca cele 24 de ore ale unei zile au parut mult prea putine pentru a mai ajunge si la capitolul odihna. Povesti despre Sucevita in alta postare sper, cand o sa fac rost si de pozele uitate acasa...

 Dupa asta a urmat prezentarea de la Iasi unde au iesit toate foarte bine insa cu totul altfel decat ma asteptam. Asa ca "wish lista" a ramas cu multe casute nebifate... Le multumesc mult celor care au avut timp si au venit la prezentare! Postez si cateva poze.






De la prezentare am fugit la Londra impreuna cu surioara din dotare ca doar o studenta cu rezultatele ei merita o vacanta inainte de noul an universitar. A fost interesant si placut si frumos, insa din nou pe fuga. O sa incerc sa revin si la subiectul asta intr-o alta postare.

Ma intreb doar cat o sa mai continue goana asta si incotro duce. Parca timpul a luat-o din loc si mai si nu putem tine pasul. 



2 comentarii:

  1. Iti sta foarte bine in kimono, Ami! O idee grozava de a-ti sustine teza astfel. Cred ca a fost o surpriza placuta pentru multi.

    Le-a placut japonezilor Sucevita? Cum ai ajuns sa ii ghidezi acolo? I-ai adus din Japonia sau i-ai "gasit" in tara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Da, a fost o surpriza placuta pentru toti zic eu. Nu mai zic ca si pentru toti japonezii pentru ca si la Sucevita am fost imbracata in ultima seara la petrecere tot in kimono. O sa postez dupa ce fac rost de poze.
    Le-a placut la Sucevita, sper sa ajung sa am timp sa scriu pe aici si despre asta. De ajuns aici au ajuns cu mine, erau de la universitate si participam toti la o conferinta care a fost organizata la Sucevita.

    RăspundețiȘtergere