miercuri, 21 septembrie 2011

Vizite agitate


S-au cam agitat lucrurile in ultimele saptamani. Intai a trecut razant un taifunel care a mai racorit atmosfera, insa din pacate in alte zone a facut ravagii... Zilele trecute am auzit de un altul insa nu l-am bagat foarte mult in seama, prognoza fiind ca o ia si asta razant si nu ne deranjeaza extraordinar de tare. Azi dimineata insa am reverificat cum stau lucrurile, doar ca sa vad cand prind o "fereastra" sa ajung si eu la munca neplouata, la propriu evident, si-am constatat ca noul taifunel si-a schimbat drumul si s-a gandit sa treaca pe-aici. Are un nume frumos, Roke, si deocamdata se manifesta prin ploaie care cade mai mult orizontal din cauza rafalelor de vant, si cade mai mult precum curge apa la robinet. S-a mai si intunecat putin cerul, astfel ca la 9 jumate dimineata era lumina ca dupa apus. Ce-i drept n-am de ce sa ma plang: s-a mai racorit afara, curent si internet inca avem si sper din suflet sa nu pateasca nimeni ceva rau.

Intre timp asteptand sa masor niste probe prin laborator mi-am zis ca filmuletele fac mult mai mult decat poza cu prognoza, asa ca va arat cam ce poate Roke. Se poate si mai rau...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu