vineri, 1 iulie 2011

La multi ani!

Mda, vad ca a trecut o luna de cand am zis ca revin. Si n-am prea revenit dupa cum usor se poate constata. Azi nu mai promit nimic, nu-mi place sa nu ma tin de promisiuni. E in pregatire partea cu munca.  Astazi (la mine e acusi 2 iulie) am doar o urare pentru cei doi fini ai mei nascuti, ce coincidenta, in aceeasi zi, la vreo douazeci si ceva de ani diferenta.

Leila e cea mai "noua" finuta a mea, azi face un anisor si-mi pare extrem de rau ca nu sunt mai aproape de ea s-o tin in brate si sa-i dau macar un pupic... Chiar daca inca nu citesti (desi cum o sa inceapa sa-ti placa literele si-alte nebunii de-aste o sa te umplu de carti!) o sa-ti zica parintii tai ca nana iti transmite un la multi ani si deja face planuri cand si cum sa mai aterizeze prin Paris sa te vada! 

La multi ani si pentru al doilea finut, Valentin, putin mai maricel, cu vreo douazeci si de ani, pe care nu l-am vazut de prea mult timp insa. O sa ma straduiesc sa indrept asta. 

Pentru restul cititorilor care mai deschid pagina mea (inca) stati aproape pentru ca revin, de data asta pe bune! Si o poza cu mine si finuta la botez.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu