sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Vine, vine primavara!

Hai sa va fac putin in ciuda. Stiu ce inseamna -20 de grade : te congelezi instantaneu, ceaiul nici n-apuca sa abureasca, maduva oaselor striga « du-te in casa ! » Am trait senzatia unica a unor astfel de temperaturi si, sincer, nu-i invidiez pe cei de acasa. Nici zapada nu-mi lipseste desi ma cam sperie anuntul de pe site-ul angentiei meteorologice japoneze care indica 0 cm de zapada in Nagano… Peste doua saptamani am programata excursie pentru schi… Frigul sta departe de mine, ca uleiul de apa. Desigur ca a fost inventata margarina asa, ca exceptie care sa confirme regula. Oricum -20 in Hamamatsu nu prind chiar daca as mai trai vreo doua secole. Doar in congelator unde-mi tin probele. Aici e primavara, ce mai… Exceptand soarele care isi face de cap, cu dinti ce-i drept, au inceput sa infloreasca si pomii. Primii pe lista prunii. Japonezii fac din ei fel de fel de bauturi, ceva intre suc si lichior, mai mult suc decat lichior avand in vedere ca gradele bauturilor doar tind la numarul celor de afara.

Ma bucur de soare, aproape zilnic, ma bucur ca totul straluceste si e vesel, desi vantul, de cele mai multe ori, imi aminteste ca e totusi inca iarna in stil de Hamamatsu si nu romanesc din fericire. Ce placut poate fi sa incepi ziua cu raze pierdute printre mugurasii de prun inflorit ! Daca nu ma intorc in tara, sigur voi alege o locatie in care soarele e prezent in majoritatea zilelor anului. Chiar, oare unde se intampla acest lucru? Pana gasesc informatia, priviti vreo doua poze cu “iarna” de aici.


3 comentarii:

  1. Asa, asa! Rasuceste cutitul in rana! Eu am bataturi in palme de la facut poteci prin nameti si peste tine "ninge" cu petale de prun inflorit, fericito! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :D vine, vine si in Romania, doar ca... mai incolo :P! Ah, ce mi-e dor sa curat zapada... As face schimb dar asa doar pentru o zi:D

    RăspundețiȘtergere