vineri, 26 aprilie 2013

Din nou Paris

E cam ciudat sa povestesc in aprile despre sarbatorile de iarna... Pana la urma cui nu-i place povestea e liber sa o faca! Pentru micii si gratarele (si nu numai!) unchiului meu, Sorin, pentru ca vroiam sa petrec sarbatorile in familie asa cum n-am facut-o in cativa ani si pentru ca Romania e o destinatie scumpa si mai departe decat Parisul unde, paradoxal, se ajunge mult mai usor, am ales sa imi fac bagajele si sa plec la Paris. De data asta fara prezentari, conferinte si alte chestii stiinfico-fantastice ca in trecut. 

Pot zice ca a fost cel mai fain concediu si ca aveam mare nevoie de asa ceva! Mancare buna, Parisul, de care nu cred ca o sa ma plictisesc vreodata, dar mai presus de toate oameni dragi. Povestea in imagini e mult mai elocventa!



Bune au mai fost fructele de mare!







Maxi croissant!







Si, binenteles, cel mai bun gratar din lume! 






Iubita mea finuta!



Sa nu uitam de Skipy





Un comentariu:

  1. Ce bine ca ai petrecut asa frumos sarbatorile de iarna! Cred ca n-am auzit pe nimeni pana acum care sa spuna ca nu-i place Parisul, asa ca te inteleg:)

    RăspundețiȘtergere