duminică, 7 martie 2010

Galosi fashion

La fel ca probabil multe alte femei e clar ca niciodata garderoba n-o sa fie suficient de mare (si) cand vine vorba de incaltaminte! Nu neaparat pentru ca s-ar uza extrem de repede cele nspe perechi de diferite culori si modele din dotare, nici pentru ca moda se schimba. Oricum ultima achizitie pot spune ca e putin mai speciala si ciudata, si mai pot spune ca in urma cu vreo doi ani daca mi-ar fi sugerat-o cineva ma prapadeam de ras. 
Dar sa incep cu inceputul. De aproape un an si jumatate am parte de clima din Hamamatsu, caracterizata de un sezon ploios, de care anul trecut am cam scapat cu ocazia vizitei acasa. Oricum, fiind la malul oceanului, ploi sunt suficiente, problema e ca aceste ploi sunt insotite de vant, situatie incare nu te prea ajuta in nici un fel umbrela. Asa ca m-am obisnuit cu faptul ca daca ploua ploua, faci putin dus cu tot cu haine si ... viata continua. La fiecare ploaie mi-am promis ca pana data viitoare ma echipez corespunzator, dar... multe dati viitoare m-au prins fara. Am scapat cat am scapat, dar mi-am zis ca anul asta ar fi bine sa fiu mai pregatita pentru ploaie, asa ca m-am dotat cu o pelerina mai serioasa si o pereche de galosi! In tara ma indoiesc ca as fi purtat (cizme de cauciuc), aici insa mi-am zis de ce nu? Oferta este extrem de variata: gasesti orice culoare, mai ales culori tipatoare, o gramada de modele, imitatie de piele de tigru, capsuni, dungi, buline si cate altele... Privind colajul de mai jos puteti sa va faceti o idee. 
 
Ca de obicei, datorita marimii pe care o port, n-am avut de unde alege. Si cum firma de la care mi-am facut cumparaturile n-avea cizme de cauciuc portocalii, m-am multumit cu o pereche putin mov. Astazi le-am si udat, la propriu, cu ocazia ploii care pare sa mai continue pentru vreo doua zile. Ce sa-i faci, asta e primavara! Oricum galosii mei si-au facut datoria si zic ca investitia e buna! Pentru curiosi, modelul e cel din poza urmatoare, in mijloc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu